Ποιες τροφές να αποφεύγουμε να έχουμε στο ψυγείο μας;

Προλακτίνη και σωματικό βάρος
15/02/2021
Φαγόπυρο
24/02/2021

Οι περισσότεροι από μας ξέρουμε περίπου ποια τρόφιμα είναι προτιμότερο να καταναλώνουμε για την υγεία μας αλλά και τη διατήρηση ή και μείωση του σωματικού μας βάρους και ποια είναι αυτά που δεν αποτελούν σύμμαχο σε αυτήν τη διαδικασία. Ωστόσο υπάρχουν μερικές παγίδες οι οποίες φαίνεται να μας σαμποτάρουν.

Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά τα προϊόντα που δεν τα αξιολογούμε αλλά τελικά καλό είναι να τα αποφεύγουμε.

  1. Αναψυκτικά και διάφορα ανθρακούχα

Τα αναψυκτικά λοιπόν ,το μόνο που έχουν να μας προσφέρουν είναι κενές θερμίδες, αρκετή ζάχαρη και πολλά συντηρητικά. Σίγουρα δε βοηθάνε σε περιπτώσεις πείνας και ίσως μάλιστα εντείνουν και το αίσθημα της πείνας στη συνέχεια. Επιπλέον κάτι που ίσως οι περισσότεροι χρησιμοποιούμε στο ποτό μας ,αλλά κρύβει περιττές θερμίδες είναι το tonic. Η γλυκιά γεύση που έχει οφείλεται στα σάκχαρα που περιέχει επομένως δεν αποτελεί καλή λύση ενώ σε αντικατάστασή του θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η σόδα.

  1. Πλήρη γαλακτοκομικά

Καλό είναι όλοι να καταναλώνουμε γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά καθώς τα πλήρη γαλακτοκομικά μας παρέχουν μεγαλύτερη ποσότητα λιπαρών και μάλιστα κορεσμένων και φυσικά κατά συνέπεια μεγαλύτερο αριθμό θερμίδων.

  1. Επιδόρπια γιαουρτιού

Τα επιδόρπια γιαουρτιού απέχουν πολύ διατροφικά από το κλασσικό γιαούρτι . Μάλιστα έχουν πολύ λιγότερη ποσότητα πρωτεΐνης σε σχέση με το στραγγιστό γιαούρτι το οποίο μας χορταίνει περισσότερο και αποτελεί ιδανικό σνακ για όλες τις ώρες της μέρας. Καλό είναι λοιπόν να προτιμάμε το κλασσικό γιαούρτι και ιδανικά μπορούμε να προσθέτουμε φρέσκα φρούτα ή λίγο μέλι ή και ακόμα λίγους ξηρούς καρπούς έτσι ώστε να το κάνουμε πιο δελεαστικό.

  1. Κέτσαπ και μαγιονέζα

Κάτι που πιθανόν δε λείπει από κανένα σπίτι. Αλλά πόσο αθώα είναι τελικά; Η κέτσαπ αποδίδει τη γλυκιά γεύση της στη ζάχαρη. Συγκεκριμένα μια κουταλιά σούπας περιέχει σχεδόν 1κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη. Καλύτερα λοιπόν να χρησιμοποιούμε φρέσκια ντομάτα με μυρωδικά και να κάνουμε το δικό μας dressing. H μαγιονέζα από την άλλη φαίνεται να είναι πλούσια σε λιπαρά ενώ στην light εκδοχή της φαίνεται να προστίθενται αρκετά σάκχαρα. Πάντα να συμβουλευόμαστε τις διατροφικές ετικέτες πριν επιλέξουμε κάποιο προϊόν.

  1. Έτοιμες πίτσες

Τι πιο εύκολο από το να κάνουμε μία υγιεινή ,νόστιμη και κυρίως σπιτική πίτσα με υλικά που έχουμε επιλέξει εμείς και με φρέσκα λαχανικά. Ας αφιερώσουμε λίγο χρόνο παραπάνω να την παρασκευάσουμε οι ίδιοι καθώς οι έτοιμες πίτσες των ψυγείων εκτός των άλλων είναι  και ιδιαίτερα πλούσιες σε λιπαρά.

Χρειάζεται πάντα πριν αγοράσουμε ένα προϊόν να διαβάζουμε τη διατροφική ετικέτα έτσι ώστε να κάνουμε την καλύτερη επιλογή για την υγεία μας και το σώμα μας. Έτσι μπορούμε να αποφύγουμε περιττές θερμίδες και συστατικά που δε χρειάζεται ο οργανισμός μας και τελικά να κάνουμε το καλύτερο δυνατό σε σχέση με τη διατροφή μας.